Rebranding firm w 2017 r. Dominuje minimalizm i flat design

W 2017 roku wiele znanych firm w Polsce i na świecie postanowiło odświeżyć swój wizerunek i znak rozpoznawczy – logo. Większość z nich postawiła na popularny minimalizm a także flat design – spłaszczony design eliminujący cienie, wypuklenia i inne efekty graficzne. Takie podejście ma ogromną zaletę, przede wszystkim proste logo łatwiej wdrożyć na wszelkiego rodzaju materiałach, wydruki na koszulkach, opakowaniach, naklejkach, drewnie lub metalu. Minimalizm jest dziś modny, podobnie kolorystyka black and white czy użycie samej czcionki – logotypu bez znaku dodatkowego – sygnetu. Poniżej przedstawiam kilka znanych firmy które w 2017 roku mocno uprościły swoje loga.

yt-newlogo

YouTube – najpopularniejsza platforma video w internecie

onet-new-logo

Onet – jeden z największych portali informacyjnych w sieci

Żabka - sieć sklepów spożywczych

Żabka – sieć sklepów spożywczych

radio-zet-logo

Radio ZET – komercyjna stacja radiowa

bank-pekao-newlogo

Bank Pekao – najpopularniejszy Polski bank

upc-newlogo

UPC – jeden z najpopularniejszych dostawców telewizji i internetu

vodafone-new-logo

Vodafone – międzynarodowy operator telefonii komórkowej z Wielkiej Brytanii

juventus-new-logo

Juventus – popularny włoski klub piłkarski