Pozycjonowanie tzw SEO (ang. Search engine optimization) to ogół czynności na stronie internetowej wykonywanych przez pozycjonera mających na celu wypromowanie witryny tak by po wpisaniu w Google wyświetlała się możliwie najwyżej w wynikach wyszukiwania. Razem z PPC – Pay Per Click, SEO tworzy SEM – Search Engine Marketing, czyli marketing internetowy. Podsumowując pozycjonowanie polega na wypromowaniu strony w internecie a w szczególności w wyszukiwarkach internetowych.
Nasza firma specjalizuje się w pozycjonowaniu stron internetowych a efekty są widoczne już po 30 dniach od daty rozpoczęcia kampanii.
PageRank – to algorytm nadawania wartości liczbowej w skali od 0 do 10 indeksowanym stronom w wyszukiwarce Google oznaczając w ten sposób ich jakość. PageRank jest istotny dla pozycjonowania naszej strony dlatego ważne by był on jak najwyższy.
TrustRank – to algorytm, który po raz pierwszy został przedstawiony przez firmę Yahoo. Jego celem jest wykrywanie stron spamerskich. TrustRank od firmy Google bazuje na podobnej zasadzie działania i został stworzony w podobnym celu, a mianowicie odróżnianiu dobrych stron od złych. Do złych stron możemy zaliczyć strony ze spamem, reklamami czy np. strony erotyczne lub strony zawierające niestosowne informacje niezgodne z prawem.
Najważniejszy fakt, dla którego pozycjonujemy strony w Google jest taki, że wyszukiwarka ta jest najpopularniejszą wyszukiwarką w sieci a jej użycie osiąga 65 % z wszystkich wyszukiwarek na świecie, więcej informacji o użyciu Google w Polsce – tutaj. Reklama w Google to nie tylko wyszukiwanie w formie tekstowej ale także Video – YouTube, czy sieci reklamowe. Dzięki programowi AdWords i niewielkiej inwestycji finansowej możemy w łatwy sposób pojawić się nad wynikami wyszukiwań innych stron. Dodatkowo możemy pojawić się jako reklama graficzna i jak wspomnieliśmy wyżej reklama video w sieci YouTube np. między filmami albo jako baner reklamowy. Przykład reklamy video tutaj. Jako gratis Google po wydaniu 100 zł oferuje nam bon na 250 zł, dlatego AdWords to dobre narzędzie, bynajmniej na początek.
Udział mediów społecznościowych min Facebook, Google czy Twiiter jest w sieci coraz większy i ma on wpływ również na pozycjonowanie. Przykładowo Google przekazuje moc linków do naszej strony, czyli tzw “dofollow”. Podobnie YouTube przekaże moc gdy na naszym kanale głównym umieścimy link do naszej strony czyli tzw” linki profilowe”. Można więc śmiało powiedzieć, że social media mają wpływ na pozycjonowanie strony internetowej.
Nasza firma również specjalizuje się w tworzeniu takich profili dla firm min. na Facebook, Twitter, Google +.
Posiadamy narzędzia do analizowania aktualnych pozycji stron internetowych, badania fraz kluczowych a także ilości linków zwrotnych. Dzięki zastosowaniu najnowszych aplikacji możemy sprawdzać wyniki pozycjonowania poprzez aplikacje www ale także i mobilne na telefonie. Korzystamy z narzędzi Google jak Google Analitycs a także wielu innych min. Ahrefs, Majestic SEO, Seomastering, które doskonale sprawdzają się przy pozycjonowaniu stron i sklepów internetowych.
Media społecznościowe