Blog

Aktualności

Jak zwiększyć rozpoznawalność marki?

Czym w ogóle jest marka? albo raczej: czym różni się FIRMA od MARKI? Firma to działalność przedsiębiorcza, której zadaniem jest zaspokajanie konkretnych potrzeb konsumentów poprzez oferowanie zaspokających je produktów, usług czy rozwiązań, w zamian za (najczęściej) pieniądze. Kiedy udajemy się…

Czytaj więcej

Który z downloaderów YouTube jest najlepszy?

Kiedy chcesz pobrać na dysk jakiś film z YouTube’a, musisz uciec się do wsparcia zewnętrznych narzędzi. Jednak możliwości poszczególnych programów są bardzo różne i trudno tu będzie znaleźć rozwiązanie, które zadowoli wszystkich. Na jakie programy jednak warto zwrócić uwagę? Pobieranie…

Czytaj więcej

Nowe wydanie WordPress’a 5.5.2 a dzień później 5.5.3

Każdy kto posiada stronę na systemie WordPress wie, jak ważne jest to by jego system był bezpieczny. Aby dbać o jego bezpieczeństwo powinniśmy sumienne aktualizować system, dzięki czemu będziemy mieli pewność że nasza strona będzie działała online bez jakichkolwiek problemów ….

Czytaj więcej
ecommerce-koronawirus

E-commerce sposobem na biznes w czasie pandemii.

Listopad 2019 r., środkowe Chiny, to tam zdiagnozowano pierwsze przypadki zarażenia koronawirusem SARS-CoV-2. Nikt wtedy nie przypuszczał że kilka miesięcy później gospodarka na całym świecie praktycznie zatrzyma się. Wiele osób postanowiło zawiesić swoje firmy a nawet zwolnić pracowników, wszystko po to by…

Czytaj więcej
kompresja-zdjec-wordpress-przykład

Kompresja obrazów w WordPress – plugin, edytor i zalety kompresji

Obrazy, zdjęcia, ilustracje – pliki graficzne w sieci globalnej to nieodzowny element każdej strony internetowej. Nie każdy jednak wie że formatów graficznych używanych w internecie jest wiele,  jpeg, png, gif a co najważniejsze, chociaż wyglądają tak samo mają zupełnie inną…

Czytaj więcej

Czy reklama i pozycjonowanie stron w sieci to już konieczność ?

Znane powiedzenie “reklama jest dźwignią handlu” obowiązuje również w internecie. Czasy gdy główną formą reklamy były ulotki rozdawane na dworcach i galeriach powoli odchodzą do lamusa. Reklama w telewizji i radiu jest dość droga, 1 minuta reklamy w popularnej telewizji kosztuje nawet 160 tys złotych netto, w radiu około 40 tys za minutę w godzinach porannych. Jak to wygląda w internecie ?

Czytaj więcej