Blog

Aktualności

Strona główna » BlogPage 7
zrodla-linkow-www

Jak i gdzie zdobywać linki do stron internetowych ?

Wpływ na pozycję naszej strony w wynikach wyszukiwania ma wiele czynników. Jednym z nich jest pozyskiwanie linków pozycjonujących. Jak więc zdobywać dobre linki, a jakich sposobów unikać ? Na pewno musimy unikać metod spamerskich. Pójście w tym kierunku nie jest…

Czytaj więcej
majestic-seo

Majestic SEO – co to jest i dlaczego warto się z nim zaprzyjaźnić?

Majestic SEO to narzędzie, z którego powinien korzystać każdy, kto zajmuje się pozycjonowaniem. Jest to świetne narzędzie, które umożliwia nam analizę strony, na której umieszczone są linki – możemy sprawdzić źródło linków, również stronę konkurencji, do której nie mamy dostępu….

Czytaj więcej
AMP

Strony z AMP w mobilnych wynikach wyszukiwania Google

W ostatnim kwartale ubiegłego roku Google poinformowało, że w wynikach wyszukiwania będą się pojawiały wszystkie strony przygotowane w technologii AMP. Accelerated Mobile Pages – co to jest? AMP to możliwość szybkiego renderowania stron internetowych – dopasowanie serwisu do urządzenia z…

Czytaj więcej
https

Protokół https – dla kogo będzie obowiązkowy ?

Najnowsza – już 56-ta – aktualizacja Google’owskiej przeglądarki Chrome ma oznaczać jako niebezpieczne strony nieposiadające protokołu https. Informacja taka ukazała się pod koniec ubiegłego roku na profilu Google+ właściciela przeglądarki, a niedawno również na kontach Search Console właścicieli polskich domen….

Czytaj więcej
facebook video ads

Reklamy na Facebook – szansa dla dostawców czy utrapienie dla użytkowników

W roku 2016 mogliśmy zaobserwować znaczący wzrost popularności video marketingu. Wiele firm zdecydowało się pójść tą drogą w swoich działaniach promocyjnych, a social media postawiły na rozwój możliwości jakie daje ten rodzaj reklam. Nie można było nie zauważyć, że taka…

Czytaj więcej
google seo

Google AdWords: zielone etykiety mniej widoczne

Od kwietnia 2016 roku możemy obserwować wprowadzane zmiany w zakresie wyświetlania reklam AdWords. Pierwszą zmianą był zielony (zamiast żółtego) znacznik „Reklama” wyświetlany obok adresu url sponsorowanego wyniku. Ta i kolejne zmiany mają na celu upodobnić promowane linki do wyników organicznych….

Czytaj więcej