Blog

Aktualności

Strona główna » BlogPage 8
google seo

Google AdWords: zielone etykiety mniej widoczne

Od kwietnia 2016 roku możemy obserwować wprowadzane zmiany w zakresie wyświetlania reklam AdWords. Pierwszą zmianą był zielony (zamiast żółtego) znacznik „Reklama” wyświetlany obok adresu url sponsorowanego wyniku. Ta i kolejne zmiany mają na celu upodobnić promowane linki do wyników organicznych….

Czytaj więcej
image

Trendy na portalach społecznościowych w 2017 roku

Portal MakeUsOf pochwalił się, że ich rokowania dotyczące pewnych trenów zwykle się sprawdzają. Kolejny raz postanowili zabawić się we wróżbitów, stąd chętnie przytoczymy wam ich przewidywania. Tekst czy wideo? Zgodnie z przewidywaniami na Facebooku, ale także innych portalach społecznościowych, będą…

Czytaj więcej
wordpress update

Dlaczego trzeba aktualizować WordPressa ?

WordPress to to skrypt CMS, który wymaga odświeżania. Wszystko ulega bowiem starzeniu i nie omija to także WordPressa. O konieczności aktualizacji oprogramowania komputerowego czy tego, który mamy w smartfonach, z pewnością każdy z nas wie. To dlaczego zapominamy o tej…

Czytaj więcej
gogle adwords photo

Reklama AdWords – zysk czy strata?

Kampanie AdWords uchodzą za bardzo zyskowne i efektywne. Nie można zapominać, że to także niezwykle intratne przedsięwzięcia dla Google – potentata w świecie wyszukiwarek. Ich pomysł się sprawdził, ponieważ znakomita część biznesowych użytkowników Internetu korzysta z tego rodzaju marketingu. Czy…

Czytaj więcej
google seo

Przyszłość SEO w nadchodzącym roku

Nie ma najmniejszych wątpliwości, że branża SEO oraz internetowy marketing kwitną i mają się dobrze. Nieustannie potrzebują jednak unowocześnień, ponieważ muszą stawić czoła rosnącym wymaganiom w przestrzeni internetowej. Warto zwrócić uwagę na fakt, że jeszcze do niedawna nikt nie przykładał…

Czytaj więcej
facebook instagram inbox

Facebook udostępnia wspólną skrzynkę dla komunikacji pomiędzy Instagram i Messenger

Facebook postanowił się rozwijać i ułatwiać życie firmom, które korzystają z tej platformy w celach marketingowych. Wciąż jest to jeden z niezawodnych serwisów pozwalających na szeroką reklamę produktów bądź usług, a także bezpośrednią komunikację z klientami. Wróćmy pamięcią do wcześniejszych…

Czytaj więcej