O certyfikatach AdWords i Analytics nikomu chyba nie trzeba wspominać. W ostatnim czasie Google uruchomiło jednak nową certyfikację, ale w zakresie tworzenia mobilnych witryn internetowych. Dzięki tej możliwości sprawdzisz, a także potwierdzisz swoją wiedzę w zakresie technologii mobile. Jak zdobyć…
Z łamaniem praw autorskich w Internecie mamy do czynienia niemal na co dzień. Faktem ciekawym jest, że znaczna część społeczeństwa tak przywykła do panującej sytuacji, że nie odróżnia już tego, co jest legalne, od produktów pirackich. Google postanowiło walczyć z…
Obserwowany wzrost liczby użytkowników Internetu obliguje osoby mające największy wpływ na serwisy i portale do wprowadzania coraz to nowocześniejszych algorytmów i technologii pozwalających na możliwie najlepsze prezentowanie treści w Internecie. Rośnie liczba osób robiących zakupy online, rośnie liczba portali. Nie…
Zarówno przeglądarka Google, jak i indeksowanie i wyświetlanie stron ulegają ciągłym zmianom. Mimo iż nie tak dawno mogliśmy zaobserwować zmiany w wyświetlaniu wyników, amerykański gigant znów wprowadza zmiany. Tym razem dotyczą one segmentu wyszukiwarki związanego z grafiką. Dane strukturalne w…
Informacje na temat mobile-first index docierają już od października 2016 roku. Do tej pory panowała jednak dezorientacja, ponieważ nie było znaczących wiadomości, ale obawy narastały. Dziś wiemy już więcej, gdyż Google zdradziło swoje plany na temat wdrożenia indeksowania stron mobilnych….
JPEG to najczęściej używany format plików graficznych w Internecie. Spowodowane jest to akceptowalną jakością samej grafiki i relatywnie niską wagą plików. Naprzeciw optymalizacji wychodzi Google i wprowadza algorytmy, dzięki którym waga plików zmniejszy się nawet o 35%. Na czym polega…
Media społecznościowe