4 Komentarzy Zostaw nowy

Zgadzam się z treścią artykułu w 100%. Też zawsze powtarzam, że strona na FB (profil firmowy) jest ważna, ale nie powinna być traktowana jako strona bazowa. Trzeba mieć własną domenę, miejsce w sieci, a media społecznościowe traktować jako dodatek.
Odezwał się do mnie ostatnio klient z prośbą wykonania zlecenia, który nie chciał aby przyszłą stronę zintegrować z FB. Czy długo jeszcze będzie trzeba przekonywać wszystkich, że taka integracja prędzej czy później jest nieunikniona? a może dać sobie spokój i tego nie robić? 🙂

Odpowiedz

nazwa.pl – Mam zamiar wystartować z własną strona reklamującą moją firmę. Jakieś opinie o tym hostingu ?

Odpowiedz

Polecam Linuxpl http://linuxpl.com/?npp=933 , nazwa, home to drogie firmy gdzie serwer kosztuje 3 x tyle co np w Linuxpl a ustalenie kwesti technicznych z nimi jest po prostu utrudnione.

Odpowiedz

Stałem ostatnio przed podobnym wyborem i zacząłem od FB. Wypełniłem treścią, zacząłem jakąś tam promocję, ale jak przyszło do tworzenia “papierowych” wizytówek to ten facebookowy adres jakoś mi nie pasował. Stworzyłem więc klasyczną stronę i teraz po czasie nie żałuję – był to trafny wybór, bo mam z niej więcej klientów niż z samego FB. Jak mówił przedmówca – FB jest ważne, ale nie powinno być tą główną stroną firmową.

Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zaakceptuj politykę prywatności.

Więcej w Facebook
Czy warto mieć Facebooka ?

Wraz z postępującym rozwojem wielu instytucji medialnych, od końca XV wieku aż po dzień dzisiejszy...

Zamknij