Facebook udostępnia wspólną skrzynkę dla komunikacji pomiędzy Instagram i Messenger
Facebook postanowił się rozwijać i ułatwiać życie firmom, które korzystają z tej platformy w celach marketingowych.
Wciąż jest to jeden z niezawodnych serwisów pozwalających na szeroką reklamę produktów bądź usług, a także bezpośrednią komunikację z klientami. Wróćmy pamięcią do wcześniejszych lat, kiedy podstawą takiego kontaktu firma/sklep-klient była wyłącznie strona internetowa, a pytania mogły być zadawane za pośrednictwem poczty elektronicznej czy telefonu. Dziś wystarczy wysłać wiadomość, a dobrze prowadzone profile firmowe na Facebooku dają klientom dostęp do wielu informacji i pozwalają być na bieżąco ze zmianami w firmie, sklepie czy jego asortymencie.
Jedna, powiązana skrzynka
Teraz czeka nas nowa funkcja, którą Facebook postanowił oddać w ręce administratorów firmowych stron. To jedna skrzynka odbiorcza, wspólna dla Messenger, Instagram i Facebook, dzięki której można szybko i efektywnie odpowiadać na zapytania klientów czy komentarze płynące z ich strony. Aby wysyłać i odbierać wiadomości, potrzebna będzie wyłącznie jedna aplikacja, dostępna także na urządzenia mobilne, ponieważ liczy się nieustanny i natychmiastowy kontakt z klientami. Takie powiązanie platform społecznościowych na pewno skraca czas spędzany na komunikacji z odbiorcami. To jeszcze nie koniec, ponieważ Facebook zapowiada także szereg innych, dodatkowych funkcji, mających znacznie ułatwić życie administratorom stron i fanpage’ów.
Brak komentarzy