Lokalna sprzedaż za pośrednictwem Facebook’a
Facebook kolejny raz postanowił udowodnić, że to platforma, z którą trzeba się liczyć, ambitnie i kreatywnie podejmująca nowatorskie wyzwania. Tym razem zaskoczy nas nową funkcją pt. Local Market. Dzięki tej nowości użytkownicy będą mogli oferować na sprzedaż własne produkty, a także przeglądać to, co mają do zaoferowania inni w lokalnej okolicy.
Nie jest jeszcze jasne, gdzie konkretnie będzie się wyświetlać wspomniana funkcjonalność, ale sądząc z otrzymanych screenów przesłanych przez użytkowników w Melbourne można wnioskować, jak będzie to wyglądać. Na tę chwilę nowa funkcja przyjmuje dość czytelny charakter i jest prosta w nawigacji. Obecnie wszystko odbywa się jeszcze na poziomie testów, więc we wskazanej aplikacji brak konkretnych przedmiotów do wyświetlania. Widnieją jedynie puste kategorie. Jak się można jednak spodziewać będzie istniała szansa wstawiania zdjęcia swoich produktów na sprzedaż, ich opisu itp.
Ta propozycja Faceobook’a umożliwiłaby społeczności sprzedaż na lokalnym rynku, co byłoby dużym ułatwieniem nie tylko dla prywatnych użytkowników, ale także dla biznesu, stając się nowym narzędziem promocji.
Facebook oznajmił, że Local Market pozwoli na promocję i zakupy zarówno na stronach firmowych, jak i w grupach, ze względu na szeroki zakres wyświetlanej listy. Nie będzie teraz większych problemów, aby sprzedawcy promujący się na Facebooku na tzw. Fun Page, trafiali ze swoją ofertą bezpośrednio do zainteresowanych odbiorców, nierzadko przecież fanów.
Brak komentarzy