E-commerce sposobem na biznes w czasie pandemii.

Kwiecień 05, 2020
Jakub

Listopad 2019 r., środkowe Chiny, to tam zdiagnozowano pierwsze przypadki zarażenia koronawirusem SARS-CoV-2. Nikt wtedy nie przypuszczał że kilka miesięcy później gospodarka na całym świecie praktycznie zatrzyma się. Wiele osób postanowiło zawiesić swoje firmy a nawet zwolnić pracowników, wszystko po to by zapewnić sobie płynność finansową i przetrwać na rynku. Niestety wciąż nie wiemy jak długo potrwa okres epidemii w Polsce. Każdy dzień przynosi straty dla wielu firm  i pojawia się pytanie na które wciąż nikt nie zna odpowiedzi, jak funkcjonować i prowadzić biznes w tym trudnym dla wszystkich czasie ?

ecommerce-koronawirus

Z pomocą przychodzi internet i e-commerce. Globalna sieć mająca zaledwie 30 lat stworzona początkowo na potrzeby wojska jest dziś praktycznie głównym i najbezpieczniejszym narzędziem umożliwiającym pracę i komunikację na całym świecie. Dzięki internetowi mogą funkcjonować nie tylko media, youtube, facebook, skype ale także sklepy internetowe firm sprzedających na co dzień fizyczny asortyment. Produkty te mogą być dostarczone pod drzwi poprzez firmy kurierskie bez kontaktu z odbiorcą co ogranicza możliwość zarażenia się wirusem. Poprzez zastosowanie odpowiedniego oprogramowania i odpowiedniej strategii wiele firm ma szanse utrzymać się na rynku a nawet zwiększyć swoje przychody korzystając z szerokich możliwości internetu. Już dziś wiele znanych firm odzieżowych czy nawet spożywczych oferujących zazwyczaj tylko fizyczną sprzedaż towarów przenosi się do internetu.

Stworzenie sklepu internetowego umożliwiającego profesjonalną sprzedaż to koszt około 3-5 tys. złotych. Wszystko zależy od ilości produktów, funkcjonalności, dodatków i wyglądu naszego sklepu. W tej cenie możemy liczyć na wszelkie potrzebne z punktu widzenia prawa – regulaminy, formularze i klauzule zgodne z rodo. Dodatkowo w cenie takiego sklepu są płatności bezgotówkowe – online, za pomocą 1 kliknięcia,  płatność Blik lub mtransfer mbanku, ing, pko, wszystkie najpopularniejsze platformy bankowe. W skład podstawowych funkcji wchodzi także wysyłka Inpost lub Poczta polska a nawet newsletter. Newslettery – spersonalizowane oferty w formie maila wysyłane do wcześniej zapisanych w bazie klientów tzw. subskrybentów, dzięki czemu klienci są na bieżąco z najnowszymi ofertami danego sklepu internetowego. Nie każda z firm jest w stanie działać w sieci online, natomiast wiele z nich może zaistnieć w niej bez większych problemów, wystarczy zamówić sklep internetowy i sprzedawać produkty fizyczne z dostawą lub stronę z funkcją płatności online, mogą to być porady prawne online, plany treningowe, lekcje językowe itd.

Jeśli potrzebujesz pomocy i chcesz zamówić sklep internetowy lub stronę z funkcją płatności online napisz do nas lub skontaktuj się w dogodnej dla siebie formie korzystając ze strony – Kontakt

Udostępnij

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zaakceptuj politykę prywatności.

Więcej w e-commerce
Lokalna sprzedaż za pośrednictwem Facebook’a

Facebook kolejny raz postanowił udowodnić, że to platforma, z którą trzeba się liczyć, ambitnie i...

Zamknij