Facebook stawia na lokalny rynek i społeczności, zmiany w aktualnościach
Facebook podobnie jak Google stawia na lokalny rynek a także skupia się na lokalnych społecznościach i treściach dodawanych przez naszych najbliższych. Pomysł jest aktualnie testowany w USA ale jeśli przejdzie pomyślnie testy już wkrótce także i w Polsce na naszej tablicy w aktualnościach przeczytamy więcej newsów z lokalnego rynku oraz wpisów naszych znajomych. Mark Zuckerberg oficjalnie wypowiedział się na temat zmian na swojej tablicy.
Wprowadzane zmiany na pewno przyczynią się do promocji lokalnego rynku. Niestety dla wielu firm zmiany te mogą wywołać spadki w zasięgu ich reklam, chyba że dostosują swój fanpage i treści swoich powiadomień do lokalnego rynku.
Równocześnie Facebook testuje funkcję Today In (Dziś w), funkcja ta ma zbierać informacje z otoczenia danego użytkownika. Badanie aktualnie jest prowadzone w 6 amerykańskich miastach, lecz planowane jest jej rozszerzenie.
Brak komentarzy