Co kryją w sobie loga znanych firm ?
Marka to zapewne najcenniejszy atut firmy, ale czym była by marka gdyby nie jej logo ? To logo tak naprawdę jest jej znakiem rozpoznawczym. Często logo przedstawia sobą więcej niż mogło by się wydawać na pierwszy rzut oka, przykłady poniżej.
6 znanych firm które na pierwszy rzut oka niczym się nie wyróżniają
Logo popularnej marki Gillette na pierwszy rzut oka nie wyróżnia się niczym szczególnym ale gdyby przyjrzeć się bliżej widać, że zostało przycięte w miejscu litery ‘G’ oraz ‘i’ podkreślając ostrość i precyzję produktów marki Gillette.
Logo firmy Continental producenta opon jest dość proste, wyróżnia je pierwsza litera C w połączeniu z o. Jeśli zbliżymy wzrok zobaczymy, że przerwa między tymi dwoma literami tworzy kształt opony.
Firma Amazon, znane przedsiębiorstwo handlowe, prowadzące jeden z najpopularniejszych sklepów w sieci w swoim logu zawarł ciekawą przenośnię, pomarańczowa strzałka skierowana z litery a do z ma sugerować o szerokim wyborze produktów (od a do z) w sklepie Amazon.
Firma Cisco z San Francisco, amerykańskie przedsiębiorstwo informatyczne, jedno z największych w branży w swoim logo zawarło 2 przesłania, pierwsze to przedstawienie niebieskich linii jako sygnał elektromagnetyczny a drugi to most Golden Gate Bridge w San Francisco siedzibie firmy.
Formuła 1 popularnie przedstawiana jako “F1” w swoim logotypie zawarła dwie ukryte wiadomości, pierwsza to użycie czerwonego wzoru jak symbol szybkości druga to przerwa między literą a cyfrą, gdy zbliżymy wzrok zobaczymy, że odstęp ten tworzy nam liczbę 1, a wiec liczba 1 występuje w logo dwukrotnie.
FedEx to firma kurierska która w swoim logu zawarła niezauważalną na pierwszy rzut oka strzałkę. Gdy zbliżymy wzrok na końcu liter ‘E’ oraz ‘x’ zobaczymy, że pusta przerwa na dole stworzy strzałkę skierowaną w prawą stronę.
Na deser przykład kreatywnego logo Killed Productions
1 Komentarz. Zostaw nowy
Weźcie pod lupę Google – jestem ciekaw Waszych wniosków : )