WooCommerce – jakie są jego zalety ?
WooCommerce to wtyczka, która przy pomocy WordPress’a umożliwia nam stworzenie pełnoprawnego sklepu internetowego i to już jest pierwsza zaleta.
1. WordPress
Ponad 24% wszystkich stron internetowych opartych jest na WordPressie, a WooCommerce został stworzony właśnie dla tego systemu CMS.
2. Łatwość obsługi
Jak wiele innych wtyczek do WordPressa, WooCommerce daje nam wiele możliwości modyfikacji, ogrom funkcji i przede wszystkim prostotę obsługi.
W prosty sposób możemy zarządzań produktami – ich zdjęciami, opisem, ceną, bez problemu wygenerujemy również kody rabatowe czy skontrolujemy stan magazynu. Sklep internetowy jest prosty również dla klienta, który nie ma obowiązku rejestracji, żeby zamawiać produkty, a zapłacić za nie może za pomocą szybkich płatności internetowych.
3. Statystyki
WooCommerce pozwala nam śledzić statystyki sprzedaży, a także przedstawia informacje dotyczące m.in. klientów, stanów magazynowych, zamówień itp. Jest również możliwość eksportowania danych w formacie csv obsługiwanym przez wszystkie arkusze kalkulacyjne.
4. Bezpieczeństwo
Aktualna wersja wtyczki została sprawdzona przez specjalistów, którzy sprawdzając każdą linijkę kodu, zapewnili o jego zgodności ze wszystkimi wytycznymi dotyczącymi bezpieczeństwa.
5. Mailing
WooCommerce nie tylko utrzymuje porządek w naszych relacjach z klientem internetowym, ale również pozwoli szybko utworzyć responsywne maile, a także zaplanować automatyczne kampanie reklamowe.
6. Cena
Cóż tu dużo mówić – nie dość, że WooCommerce jest jednym z najbezpieczniejszych narzędzie do tworzenia sklepów internetowych, do tego jest prosty w obsłudze zarówno dla właściciela, jak i klienta, to jeszcze jest DARMOWY.
Czego chcieć więcej?
Brak komentarzy