Reklama stosowana w marketingu, jest jednym z podstawowych instrumentów z zakresu transferu ukrytych znaczeń. Posiada ona między innymi naturę tekstowa, lecz mimo to jest również w pełni samodzielnym tekstem. Dobrze zaplanowane działania marketingowe mają za zadanie wzbudzenie pozytywnych skojarzeń na…
Internet stwarza przed współczesnych człowiekiem wiele możliwości. Dotyczy to nie tylko szeroko pojętej komunikacji realizowanej za pomocą np. social mediów, czy również działań marketingowych, ale także zarabiania pieniędzy. Jeszcze kilka lat temu było to nie do pomyślenia, a dzisiaj jest…
TemplateMonster Polska poszukuje utalentowanych ludzi uwielbiających pisać. Ogłosili wielki konkurs na najlepszy artykuł na temat „TemplateMonster. Uwielbiam i nienawidzę”. Główną nagrodą tego konkursu jest certyfikat i €60.
Wraz z postępującym rozwojem wielu instytucji medialnych, od końca XV wieku aż po dzień dzisiejszy procesy wytwarzania, przechowywania oraz obiegu informacji i treści symbolicznych uległy znaczącym zmianom. Zostały one niejako pochwycone w serię przekształceń instytucjonalnych niezwykle charakterystycznych dla obecnych czasów….
XXI wiek to okres kształtowania się społeczeństwa informacyjnego. Jesteśmy jego częścią, co oznacza, że żyjemy w świecie wypełnionym wiedzą, innowacją oraz wszechobecną informacją. Co ważniejsze, coraz częściej nie tyle co doceniamy powyższe aspekty, ale staramy się wykorzystać możliwości, jakie nam…
Stworzenie dobrych opisów produktów to nie ich kopiowanie. O tym warto pamiętać, gdy zakładamy sklep internetowy. Teksty producenta to tylko baza informacji, które mogą być inspiracją do zredagowania opisów na karcie produktu. Nie kopiuj opisów produktów Niestety, zwykle praktyka jest…
Media społecznościowe